Sila la like kalu anda like. HEHE

15 May 2011

Ini Kreatif! : Ragam orang-orang kreatip amik gambar

fuhh.. setelah beberapa hari x on9.. (balik kmpung xde tenet >.<) akhirnye aku kembali on9 juge kerana aku dah pun balik ke shah alam..

bukan ke tgh cuti semester skrg ni?

haaa mmg tgh cuti semester.. tp aku kne wat Latihan Industri atau lbih dikenali Praktikal skrg ni.. dan tmpt aku wat praktikal ni kt shah alam.. kt seksen 22.. dkt je ngn umah sewa aku.. so aku dok kt shah alam je lah..

dan bile dah dpt on9 ni.. antara perkara yg aku nk wat adalah update blog ni lah.. huhu.. lg satu sbb aku nk update blog ni adlh aku ade terjmpe satu gmbar org wat gaye pegang botol sos pkai 2 jari(ibu jari ngn jari telunjuk) kt k.f.c.. so aku pun trus berminat la nk cari lg gmba2 yg lebih kurang cntu..

dan hasilnye.. tgok la gmba2 kt bawah ni..
















mcm mane? kreatip kn? haaa.... hehee..

assalamualaikum...

3 comments:

Popular Posts